E & CC

Min syster fick mitt hjärta att hoppa upp i halsgropen.. Men allt gick bra och både hon och hästen lever och är väl omhändertagna.. Men shit vad det hade kunnat gå illa... Usch, jag får rysningar när man tänker "tänk OM"...

Annars har jag tillbringat kvällen med mina söta små vänner.. Idolfinal hos Sandra.. Jag kan ibland få så konstiga tankar.. Jag och Linn åt middag på Rött idag, och vi pratade om det ena och det andra.. Men när jag satt där hos Sandra, så tänkte jag "tänk om för typ tre år sedan kunde se mig själv här idag".. Så mycket lättare det hade varit, eller så mycket bättre det hade känts... Och jag önskar faktist att jag hade träffat Angelica & Nathalie medan jag bodde i storuman..  Men men, nog om det, för ERIK vann ju idol ikväll.. Riktigt bra på vinnarlåten, men Calle var den jag höll min röst på.. Dom var så duktiga bägge två, och det är ju inte så att det kommer gå dåligt för Calle nu efter idol heller? Eller vad tror ni? :) Spelar ju ingen roll om man vinner, man måste ju vara intresserad av att fortsätta också.. Typ Marie Picasso, vad var det bra att hon vann för? Ett album sen var hon borta.. så onödigt...

Nu ska jag lägga mig och sova tror jag... Har alla säsonger av Sex and the city på datorn, funderar på att börja se från första, för jag har aldrig följt det när det gick på teve.. Bara sett något avsnitt då och då... Risken finns ju att jag är vaken hela natten då....

Utekväll imorgon..:) Ska upp och städa imorgon, och så köpa en spånskiva på byggmax.. och tvätta....
So much to do, so little time...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: