Julpynt!

Jag älskar julen! :) Jag har börjat lite smått med att julpynta här hemma, nu när vi faktist ska vara i umeå och fira jul.. Måste leta fram min fösvunna ljusstake, det ligger garanterat i röran på vinden, SUCK.. Det är så mysigt med alla ljus och stjärnor :)

Ihelgen så var jag i västerås hos Vicky och Totto.. Skulle ju ta bilen ner själv på torsdag kväll när jag slutade klockan sex, men vid tre så kom Maja in och frågade om jag ville ha sällskap. Så hon fixade så Stina och Hanna åkte med! Glad blev jag för då slapp jag köra hela långa vägen själv och så blev det billigare såklart :) Så vi brummade iväg vid halv sju, tre brudar och en schäfer intryckt i baksätet :) Kom fram till Solna vid halv två, så jag sov med Stina och Hanna, och körde vidare till v-ås på fre morgon... Det har varit sååå himla härligt att vara där! Vi har tränat (I love friskis&svettis), mysat, shoppat, partat.. Och som vanligt så går tiden för fort och vips var det tisdag och jag åkte hem.. :( Den här gången var det bara Stina + hekla som åkte med, superskönt att slippa köra själv!

det blir inte så länge tills nästa gång, v&t kommer om två veckor inför jul och allt.. Och länge stannar dom, så det ska bli mysigt!! Helst vill jag flytta ner till v-ås, men vi får väl se, måste ha ett jobb först! tips??

Toaletten är färdig kaklad och nu ska det bara in lister, och vvs.. HV trodde det skulle vara klart till på lördag, så då ÄNTLIGEN kanske jag får duscha hemma.. :) Har nu varit utan i 4 veckor, saknar min toa!!!

Nä, spinning imorgon kl 7.00!  hupp hupp


Kommentarer
Postat av: Em

Myysig blogg :)

2009-12-06 @ 11:37:19 / URL: http://kickem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: