Önskelista 2009

Varsågoda ni som väntade på den.. :) Alla ger väl lilla kickan en julklapp i år?? ;)

- två cylinderformade kuddar till soffan (ska va som nackstöd)
- potatispress
- fotbad :)
- minneskort till telefonen (samsung jet)
- sängkläder i satin
- en bra ansiktskräm, kanske en presentbox med hudlotion, ansiktskräm och nåt annat kul?
- michael jackson "moonwalk" (bok)
- Body butter jordgubbe, luktar svingott!!
- Sulor att lägga in i skor som dom gör i butik (från team sportia)
- presentkort på stadium
- tv bänken JANUS från jysk
- taklampa till hallen, en spotlight helst
- sminkning på make up store :) (man får välja ut produkter för hela summan då sminket är färdigt)
- köksradio! Helst en sån som david fick av mamma och pappa förra julen!!!

Det var allt jag hade för stunden.. Om jag kommer på något mer så kommer det nog i något senare inlägg.. :)
Nu ska jag se desperate avsnittet jag missade ikväll.. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: