Rex

gårkvällen började med att Nathalie och Angelica kom hit med mat och en vinflarra.. Dom hade redan bestämt hur kvällen skulle sluta, och jag som var helt inställd på att ha en hemmakväll blev snabbt övertalad :) Vi hittade en spritflaska i mitt skafferi och vips var den tömd :) Sen ringde Ida, och det slutade med att hon och Hilda kom hit, sen drog vi på rex. Kul kväll, och jag ställer alltid denna fråg atill mig själv efter jag vart ute.. Varför gör jag inte detta oftare????

Jo, för jag blir så jäääkla bakis.. dagen efter en utekväll är ju rena rama döden... Man ska se till att man har riktigt jäkla roligt, för annars är det inte värt att må så dåligt... Jag vet inte vad det är med mig men jag mår jämt så sjukt dåligt dagen efter... Jag ska prova bakistabletterna nästa gång, det kanske hjälper... Eller så bara ta en vanlig resorb. :)

Fixade iaf gipsskivan igår på dagen.. Fick slita som ett djur för att få den från släpet och pp i lgh.. Lilla jag försvann typ under skivan.. TUNG, det är vad den var :) Så jag tapetserade och grejjade på med den, så nu är den färdig och står på plats.. Tapetserade sängborden också, klockrent! :) Sen är det bara att tapetsera över om man blir less och vill byta färg :) good good

Halleluja moment! Jag har duschat på min egen toa ikväll! Superbra dusch.. Jag är sååå nöjd över min nya toa, det är så himla snyggt!! 5 veckor utan dusch hemma, det är inte kul och jag vill aldrig göra om det...

Nu ska jag gå isäng.. Jobbar morgon imorgon och jag ska lära upp en ny tjej..Det blir kul.. Hoppas allt är som det ska vara bara annars blir det kaos... Natti natti på er! :)

 





Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaha! den är bra, har sett den förut :)

2009-12-16 @ 14:00:48 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

menade såklart klippet, men kommenterade visst i fel inlägg.. ;)

2009-12-16 @ 14:01:36 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: