Gud är inte min kompis

Vad vad det jag sa om att leva på obestämd tid? Inatt så spillde david vatten på hyllan ovanför sängen.. Jag sov så jag hoppade upp och skrek för att jag fick vatten på mig, sen la jag mig ner och somnade om igen... Imorse när jag skulle ta min telefon som ligger ovanför mitt huvud på hyllan, så känner jag att den är dyngsur! Den hade legat i en pöl med vatten hela natten.. Spelar ingen roll hur mycket jag torkar och blåser på den så är den helt död..... Alla nummer, alla bilder, ALLT som jag hade på den, är nu förevigt borta.... Och det mest tragiska, jag måste köpa en ny.. Nu är det inget val längre utan jag måste.... buhuuuu

Sen ska jag säga en annan sak... Rykten... Det är  facinerade att se hur snabbt rykten kan spridas...
Behöver jag säga; HELST i storuman???
Jag är helt stum faktist....

Kommentarer
Postat av: Ida B

Stå på dig vännen och akit i ryktena. Ta hand om er

2009-02-24 @ 16:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: