Helg

Fast ändå inte... jag jobbar hela helgen, SUCK! Det är en kille som brukar va inne och handla hos oss, och jag sitter JÄMT i kassan när han kommer, slår aldrig fel.. "Jobbar du JÄMT du? " Jaa, svarade jag, nån ska ju dra nitlotten och det råkade ju visst bli jag... Haha..... En del kunder lyser ju upp tillvaron litegrann.. Det är inte så jävla skoj när det kommer en surkärring ska ni veta, eller en halvdöv kärring som håller på dra sönder kortläsaren, haha... Jaaaa...

Nu ska jag åka till Maja och äta fruktsallad och träffa hennes lillasyster... Tror du hon har varit nå lycklig idag? Hon har studsat som en boll och fnittrat heeela dagen lång.... :-) Ja, hon är söt hon...


Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: