LEDIG

jahapp.. Nu har jag fikat exakt samma fika som när mamma var här, men det var inte alls lika gott.. Det bevisar alltså att sällskapet gör mycket! Allt är godare om man äter med någon annan... Knepigt de där.... Trött var något jag var imorse... Jag hade ställt klockan på åtta, men jag snoozade i en och en halv timma... Skönt! 

Nu ska jag borsta tänderna och sedan dra på mig lite vettiga kläder innan Angie kommer hit... Sen blir staaaan.. Så kul! :-)

Kusin; Så tragiskt att folk ska reta sig på allt! En rolig sak är ju att dom kan ju faktist undvika att läsa, men så är det ju aldrig.. Istället ska dom gnälla och klaga istället! Men men, en del har kanske inget bättre för sig...


Kommentarer
Postat av: Kusin

En del har det nog som hobby. Läsa, lägga sig i och sedan klaga

2009-02-12 @ 10:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: