Smarrigt

Jag tänkte jag skulle prova nutrilett, så jag tog hem en från jobbet med smak av skogsbär.. Så blandade jag istället för bara med vatten, med hälften mjölk istället. Sist jag smakade nutrilett så var det Vicky och Fanny som hade köpt hem, fast med smaken choklad. Jag tog en sip av det och var bara nån milli på att kräkas upp allt igen. Så jag hade väl inte så höga förväntningar.. Men i allafall så stog jag vid diskbänken för säkerhetsskull, och så drog jag i mig den.. Men faktist så var det inte så farligt... Den slank ner och mer var det inte med det... Så nu ska jag nog köra den där förpackningen tills den är slut.. Som jag kommer längta efter mat innan den är slut!! Undra om Maja ska köra med mig för jag vet att hon också tog hem en sån här förpackning... ;-)

Sen så måste jag ju börja träna också.. Men om nu allt blir som det ska.. och att vi har personalmöte i veckan, så får vi nog kortet i veckan också... Då är det bara att sätta igång...

David sover fortfarande.. Idag ska jag dra med honom och handla mat, hans tur att betala :-) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: