Snart helg igen

Veckan har gått fort.. Med det är ju för att lilla mor har vart här och förgyllt mina annars så grå dagar... Förresten så var vi i lördags och hälsade på Kusin + dotter på the hospital, och lillen mådde mycket bättre.. Vi åt lunch och surrade en stund.. Så det var trevligt.. Och en liten fråga har jag till min kära kusin.. Vart försvann din blogg?? I miss it...

Imorse hade vi personalmöte klockan sju. Mer eller mindre död var jag men jag var där, det är det som räknas, haha.. Fick då veta att iksu kortet kommer nog dröja en månad till, eller kanske två, och det var ju inte så kul... Så då bestämde jag mig för att jag ska lösa kort på USM imorgon istället TILLS vi får iksu kortet.. Annars så tar jag mig aldrig för och börjar träna! Tänkte att jag skulle lösa månadsvis, på auotgiro, så då kan man sluta när man vill.. Tänker då inte binda mig på något som förra gången när jag stod och betalade 250:- i månaden i ett halvår... aj aj mina pengar säger jag bara.... Men nu ska träningen igång!!

Angelica kommer hit imorgon och ska få sig lite klor, och sen ska jag på stan en sväng med Sandra och se om jag hittar nått fint tills ihelgen... Det är som det imorgon ska handla om...

go natt

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, det verkar som en bra lösning! ;)

2009-02-11 @ 22:40:22 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Kusin L

Det var "nån" som tyckte jag var för frispråkig i min blogg så jag tog bort den. Man får tydligen inte säga nånting, inte uttrycka känslor osv. Därför gick min blogg i pension.

2009-02-12 @ 09:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: