Bäbismage

Idag har jag känt på en bäbismage för första gången i mitt liv.. Det var ganska coolt! Jag och Dessan drog en fika på station, pratade en hel massa och det var riktigt trevligt! Hon är fingravid, det är bara magen som står ut, annars ser hon ut som vanligt! Hoppas jag också blir så när den dagen kommer :-)

Sedan gick vi och hälsade på Ida på esprit.. Snackade en stund, sen vi oss hemåt... Nu sitter jag här och fryser.. Tog en alldeles för kall jacka innan jag for hemifrån så jag frös när jag gick hem.... Tänkte ta min röda först men jag tänkte att det är ju noll gradigt så det kommer bli för varmt med den... Så men en kall jacka och ingen mössa och vantar gick jag, och häll på smått dö av köld...

Nu ska jag gå på banken en sväng... Då ska jag ta min varma röda sköna jacka, och min nya fina mössa, och en riktig halsduk och ett par vantar!!!!! Tänker inte frysa!! Sen ska jag hem och göra lasange!!! Mums :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: