Dyrt

Det är dyrt med mat... Handlade just två matkassar, och det drar iväg... Om ändå maten kunde vara gratis.. För det är faktsit dyrt med mat... Men det är ju ett nödvändigt ont. :-) Så nu slipper jag vara hungrig. Imorgon börjar jag sju på morgonen.. Jag ska gå och sova nu så jag ens orkar upp...

Imorgon ska jag köpa en ny telefon också... Det blev inte idag för jag hade ingen bil... Men imorgon äntligen, då är allt som vanligt igen.... Kameran vet jag inte... jag är tveksam...

Jag har haft ett ganska långt samtal med min vän Johanna.. Det är som sällan man pratar med varandra, men det är som skönt ändå att allt är ändå som vanligt när man väl pratas vid... Jag gillar mina vänner! Dom rockar!
nÄ, sängen nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: