Ikapp

Nu är jag ikapp... Jag har sett alla gossip girl! Jäklar vad spännande, jag vill bara att nästa avsnitt ska komma ut nu!!!! Igår var det full rulle hela dagen. Först fikade jag och Maja och Micke. Maja fick en tårta i fejset på cafeet, och vi skrattade tills vi grät! Sen handlade jag nya blommor! Det blev hur fint som helst! Sen hälsade jag på Hanna en sväng! Det var sååå länge sedan jag träffade henne helst när våran lunchdejt inte blev av heller... Sen efter det så hämtade jag upp Angelica och så for vi tills Micke och Maja och åt lax! Sen efter det så blev det en sväng till Hanna och Stina, och där bjöds det på scones till kvällsfika! Det känns som att jag inte gjorde något annart än åt... :-P

Idag så hade jag en intressant samtal med min chef.. USA here we come!! :-) hihihi

Nä, sängen nästa och tv tills jag somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: