Inte skön helg

Jag bara jobbar och jobbar! Igår efter jobbet, så fick jag middag hos Maja och Micke.. Skönt eftersom jag är ensam hemma.. Sen såg vi körslaget och sedan film.. David är i storuman, så jag är ensam... Undra vad man ska hitta på ikväll... Det kanske blir bio med Maja.. Om inte, en lugn hemma kväll, för imorgon börjar jag visst sju på morgonen!! Pjuhh

Nä, nu ska jag ta och fika, sen duscha och sen åka på jobbet... Jag är inte peppad, men vad har man för val??

Nu har jag installerat skype IDA... :-)

Måste ta en städardag här framöver.. Det ser för gräsligt ut här hemma..  Ska köpa ett skrivbord av ida, ett sånt som jag alltid velat ha.. Så då blir det kanske någon ordning till slut...

Näää, fika nästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: