Lediga tisdag

Och OJ så skönt att vara ledig.. Än fast jag stressat onödigt mycket idag.. Blir arg på mig själv! Hade tvätt tid och så skulle jag snabbt åka ut på erboda och köpa en telefon, väl där i telfonbutiken så ringer Mange och säger att jag ska skynda hem för nu ska diskmaskinen fixas. Stressa hem och en telefon fick jag med mig.. Plippade på den en stund men det kändes inte alls bra, så då efter att killen blev klar med diskmaskinen (står äntligen på plats nu) så gick jag ner och hängde upp tvätten och sen stressade jag iväg till Maja på ersboda.. Där fick jag lunch, HUR gott som helst.. Riktigt husmanskost! Det ska bara vara sånt nu framöver, vi ska bli sunda :-) Eller hur Majsan??

I alla fall så efter den supergoda lunchen så åkte jag och lämnade tillbaka telefonen, så jag fåt fortsätta dras med min halvtrasiga... Sen så blev det hem och hämta pengar och så på ICA och handla lite mat. Jag gjorde kebabpaj till middag, och OJ så gott! Tror nästan jag måste lägga upp receptet här för det måste alla smaka!! Efter maten kom Carina och Vanja förbi för klantarslet Carina hade slagit bort en nagel... Men så fick hon en ny och blev glad! Då dom åkte så klädde jag på mig och tog en promenad! SKÖNT! Varför gör jag inte det oftare?? Borde införa det som en daglig rutin! På tal om promenad, så kommer vi att ett IKSU kort av jobbet, det känns urskönt! Så nu väntar jag bara på att få kortet så man får börja träna! Jag är riktigt peppad nu! Måste få bort allt som jag lagt på mig, jag känner mig inte som mig själv!! USCH

Så nu har jag matlåda för imorgon! Kanoners! Sen försöker jag bara få tag på Ida så jag kan hämta skrivbordet som hon har hemma hos sig, men hon svarar aldrig... Jag blir arg när folk inte svarar, och än värre - inte ringer upp när dom ser att man ringt typ tusen gånger...

Hade tänkt mig hinna duscha innan jag går och lägger mig, men jag orkar inte! Det får bli imorgon innan jobbet! Nu ska jag slita mig bort till sängen, är SÅ tröttt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: