Lördag

Det känns konstigt att det är januari helt plötsligt.. nyss var det ju december.... Det gick ganska bra att jobba igårkväll, tiden gick som rätt fort... Men ändå, jag kunde ha varit hemma och mysat med alla EN dag till... blä säger jag bara!

Tack tack Maggan, vi ska se till att styra upp en vindelnresa någon dag! :-)

Idag ska Hanna komma hit! Jag känner mig som en dålig kompis, vi har inte träffats på evigheter, säkert över två månader om inte mer... Bara för att jag har haft så fullt upp med flytt och allt.... Nä, MEN nu ska det allt bli av! Jag ska bjuda på lunch, har så mycket kött i frysen så jag måste göra upp det! Handlade igårkväll också, det var skönt! Nu slipper man tänka på det... Jag ska inviga min matberedare idag som jag fick av mamma och pappa i julklapp ;-) Sallade a'la Maja ska jag göra... Och chili con carne... GÖTT!

Nä, nu ska jag ta och städa upp lite här, och försöka få tag på Hanna, tror visst hon ligger och sover än ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: