Piip piip

Trodde att jag började klockan ett idag, men tji fick jag, för imorse klockan 07.13 så fick jag ett bryskt uppvaknande av min chef, jag hann inte svara men han lämnade ett meddelande, han lät ganska arg när han framförde att jag var sen. Panik!! På med kläderna och ut i bilen, DAMIT ingen motorvärmare och ca 20grader kallt, lille gul startade inte tyvärr, så det var bara att sta fram herr gul (cykeln) och trampa iväg. Sjöblöt av svett och fortfarande inte kanske så vaken som man borde va så famlade jag in på jobbet ca kvart i åtta. Och där sitter min boss och småskrattar och tycker säkert jag ser väldigt kul ut... Han tänkte att om han lät arg så skulle det säkert gå på en grisblink att jag var där, och rätt hade ju han-- Tji fick jag som sagt....

Och här sitter jag igen, med täcket virat runt mig och fastklistrad framför gossip.. Första säsongen är avklarad och nu jag inne på andra.. Och med detta framför mig så burrar jag ihop mig ännu mer i mitt täcke och mumsar vidare på nästa avsnitt... :-)


Kommentarer
Postat av: Vicky

Mohahahahahaha

2009-01-06 @ 22:27:24
Postat av: Emelie

sv: nu skojar du allt en liten aning :p! haha

2009-01-07 @ 01:21:16 / URL: http://stoneground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: