Secrets

Vickan och Tomas kom igårkväll och spenderade kvällen och natten här! Hur mysigt som helst och jag fick pussa på Tyra ännu mer innan dom åker tillbaka.... Vi såg film och mös i soffan, åt lite chibba och hade bara skönt! Idag åkte dom neröver, alltid lika jobbigt - varje år... Jag sa till David igår att vi borde ta och flytta ner till västerås bara för att bo lite närmare dom, men då blir det mamma och pappa som man träffar mindre... Det är att välja mellan pest eller kolera, inget av dom är särskilt kul... Nä, som sagt så längtar jag tills nästa jul....

Idag har jag haft gossipmaraton! Jag har sett hela första säsongen snart, det är så grymt bra! Nate skulle man inte tacka nej till, kanske får ta och leta upp honom när vi åker till USA... HAHAH... Jaaa, vilken pudding...

Jag ska nu ta och slita mig från datorn, vart jag har suttit hela dagen inlindad i ett täcke med homemade bubbelvatten och ett pringles rör.... Med andra ord en perfekt söndag.. Nu blir det promenad på ica, lyfta på röven och gå ut en sväng.. Kan va skönt!

Ett snabbstopp på D&D idag för att återlämna en klänning så fann jag mig en adidas mössa som fick följa med hem, det var dagens kap... Det är ju så kallt här nu så jag var tvungen att köpa en riktig mössa, dom jag har från HM är inte särskilt snygga...

nä, over and out












Kommentarer
Postat av: Majs

hello! får vi inte se nån bild på dig i din sydda klänning? =) jag är lite nyfiken på det slutgiltiga resultatet!

2009-01-05 @ 10:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: