Skriller

Igår var vi och åkte skriller! Jag, Maja, Mattias, Clas, Micke, Carina, Vanja och Sofia... Det var kul, men kallt! Länge sedan man stog på ett par skriller. Det var nog senast i skolan! OCh efter åkturen så fick vi oss mat på Rött! Världens godaste mat! Efter det så hälsade jag på Ida en sväng, sen körde jag till Maja och så såg vi skräckfilm, the strangers, den var hur bra som helst och det hade hänt i verkligheten! Riktigt äcklig, hade aldrig vågat se den själv! Slutet kanske kunde ha varit lite bättre, men annars så helt kanon!

Idag börjar jag klockan tre... Får väl se om jag får något gjort här hemma...

Kommentarer
Postat av: Ida B

Hahha, ja det kanske är bäst att svara här då. :) Jaaaaa, men shit så roligt. det hade jag också velat gå på. Röjj åt mig och hälsa de där go bitana. ;)

2009-01-17 @ 01:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: