Träna

Jag måste börja träna! Jag ska nog göra ett försök imorgon.. Men jag kan garantera att jag kommer va så himla trög!! Vad hände med den morgonpigga Christina?? Jag vet inte när det slog om riktgit men nu orkar jag inte upp förrän elva på förmiddagen... sjukt!! Snart blir det kanske att börja träna på IKSU också.. Jag och Maja ska åka dit och prova nån dag, se vad dom har att erbjuda! Jag gillar inte riktigt IKSU men dom flesta tränar ju där.. Stina och Åström, Angelica, Ida osv... Det känns bara så jobbigt eftersom det blir sååå låååångt! USM ligger ju mittemot mig, och dit skulle jag kunna gå på 5 min, om ens det... PLus att på IKSu är det så jäkla mycket folk!! Tacka vet jag åbackens, det var perfekt! Men nu är jag ju här... i umeå.....


Nu ska jag övertala davvan om att hyra en film... han kommer inte att orka åka på ica, det vet jag redan nu.. Men det kan ju vara värt ettt försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: