Sommaren so far...

  
 
   Renovering av kök påbörjas!
 Elisabeth och Mange kom förbi på middag, och hade med sig Tyra :)
 johnny bravo
   personalfest.....
 vissa på jobbet fick semester.....
 Ibland har vi kul på leos lekland....
 Jag och Hoffa hoppar studsmatta på nydala!
 Mitt hår växte 2 deci på fyra nätter....
  Min Maja och jag gillar att luncha tillsammans :)
 Taggar för storumandagarna på playa del björnstad...
   Feeeeeeeeeeeeest
 
   Försökte bedöva halsen med sprit - gick inge bra....
  en halsböld kom och gjorde besök hos mig....
   Tripp på lse djurpark med Linnéa, Patrik, Nellie och Livia..
        En helg i bollstabruk
 Söt Ida is livin on bryggargatan tills vidare...
  Lite mosaiksättning, och kvällsfika!
    :-)

Detta var tills vidare.. Har ju bara börjat semestern så mer blir det nog! :-) Håll ögonen öppna! Hadeee


Kommentarer
Postat av: Vicky

Vad fint du gör! Du kan få komma hem till mig och göra om också ;)

2009-07-28 @ 17:17:27
Postat av: Joppe

du är så duktig gumman :)

2009-07-28 @ 17:48:25
Postat av: kusin L

Vad snyggt du gör för oss ;)

2009-07-29 @ 11:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: