Tisdag

Jag är tröttare än tröttast idag! Har sovit konstigt inatt... Plus att jag vaknade tidigt av twinsen som skulle upp och jobba.. Sen trodde jag ju att jag hade tid till röntgen på sjukhuset idag, men när jag var i receptionen så sa hon åt mig att det var det 28 juli, och det är ju bara den 21 idag... Så jag fick brumma hem igen...

Igår när jag slutade jobbet så tog jag med Saga (majas hund) hem till mig, hon har varit hos Angelica nu när maja och micke vart på semester, och så skulle maja hämta henne igårkväll! Det gick fint och hon kom och hämtade henne, och så for jag och ida ut och powerwalkade.. Hälsade på J på vägen hem, sen blev vi trötta och skulle gå isäng.. DÅ, när jag skulle krypa ner i sängen så känner jag att det är blött! Luktade och det luktade PISS!! Då hade hon pissat i min säng!! Så det jag for till J och sov där.. Men nu måste jag tvätta mitt täcke och alla sängkläder, och så måste jag klura ut nåt sätt att tvätta bäddmadrassen... hmmm.....

Stensele om två dagar!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: