Måndag igen

Då har jag varit hemma en vecka! Det har gått riktigt fort... Jag har haft det bra och det har varit riktigt skönt att vara tillbaka! Idag kom Elisabeth hem, så hon och Mange har just varit här och käkat middag.. Jag ska snart åka till dom och hjälpa dom litegrann... Är inte sugen på flyttpackning, men hon bad så snällt så en stund kan jag ju avvara min storasyster :-)

Jag har jhonny bravo på hjärnan!
:-)

ÅHÅ, vilken lycka.. kom just på att jag ska ta cykeln till syrran... Finväder och allt.. I love to cykla! MIn gula golf ska få vila lite.. :-) hahaha

Kommentarer
Postat av: mam

Vilken bra ide.Det är inte långt.

2009-06-09 @ 22:56:21
Postat av: Kusinvitamin L

Du får hälsa till "stor" kusen från mig. Vi har vart på skolavslutning. Empan och en av "små" kusarna (fast han är längre än mig-inte svårt)gick ju ut idag.

2009-06-10 @ 15:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: