Storumandagarna!!

Wohoo... Ikväll åker jag och Ida hem till kära stensele... Jag jobbar till halv fem sen ska vi packa oss in i bilen och puttra iväg... Det känns riktigt skönt! Jag kommer inte ens ihåg sist jag var hemma, OCH jag har fått ledigt måndag så jag kan vara hemma ändå till på tisdagkväll!!! LOVELY!! Jag har en stoooor ikea kasse med kläder som jag skulle ha tvättat men jag har inte hunnit.. Plus att jag vet inte vad jag ska ha för kläder på mig ihelgen.. Det blir nog mycket packning som får åka med i väskan.. Måste ha back up kläder när man är så velig som jag :-)

Sthlm resan är bokad, en hel vecka ska jag ska vara borta.. Först i sthlm i fem dagar typ, sen till vickan och så drar vi till göteborg! Vi ska hälsa på Farbror Hans och tant Lena! :-) Sist jag var i gbg så var jag nog 10 år eller nåt sånt, och det är ju över 10 år sedan... Nä det ska bli riktigt grymt!! Jag är sjukt sugen på att åka utomlands också, men vi får se hur mycket min ekonomi tillåter :-)

Nu ska jag packa lite kläder, sen hoppa in i duschen och åka iväg och jobba mitt sista pass innan helgen! Wohoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: