B-Day

Då var dagen till ända... Jag har haft det så bra som man kan ha det... Har som mest legat hemma och kikat på film hela dagen.. Jag gjorde en kraftansträngning idag genom att fara på ica med david och slänga skräp och panta flaskor.. Behövde köpa näsdukar, min näsa är alldeles röd och gör ont.. Det var ett fett misstag att inte köpa näsdukar från första början.. Men man tror ju man är superman eller nåt.... PAIIIN!

Fick en bra present av mor och far, sen fick jag två tårtor, en vardera av mina bästa pojkar.. David och pappa.. :-) Kände dock ingen smak av någon, men smaken fanns i tankarna så det var ok :-) hahaha.... Får hoppas jag mår lite bättre imorgon, men det blir nog inget jobb ändå... Sitta i kassan och snora är nog ingen hit, då får vi nog inte många kunder :-) Nä, usch nu vill jag bli frisk..!!!!!

Så ska jag avsluta denna dag med att gratulera min allra bästa Pappa :-) bara för att han är bäst och fyller..vad var det nu.. 27 år?? ;-)

Sen ska mitt kära kusinbarn också få bli gratulerad, för hon fyller faktist också år idag.. Grattis Emelie :-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack :) Detsamma!

2009-03-12 @ 12:03:07 / URL: http://stoneground.blogg.se/
Postat av: Emelie igen

Svar: Jo de var det, haha lite läskigt faktiskt ;-)

2009-03-12 @ 12:04:21
Postat av: Dess

Hello raring! ^^ Hade du en bra födelsedag? :D.. Oh, taack!! ;) Hon är den vackraste! ^^ Jaa, det är bara att komma förbi! Det vore ju superskoj! Yees, vi är friska och krya.. Så himla skönt att jag slapp magsjukan, fy faaan alltså, säger jag bara! Urk. Kraam!!

2009-03-12 @ 15:57:31 / URL: http://iamjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: