en till dag....

Jag är fortfarande hemma... Nu har jag legat hemma sedan i måndags... Less, det är vad jag är... Jag vill bara bli frisk och kunna gå ut, äta, sova.. ja, allt de där vanliga sakerna.... Jag mår fortfarande urrk, och nu har jag börjat hosta så jag kan inte sova heller.. ONT är bara förnamnet av vad det gör i min hals... suck... hatar att vara sjuk!!

Måste åka på polisstationen idag och hämta ut mitt pass... Hur ska jag orka det då? Jag kommer att se ut som ett vandrande lik... Om man kunde få slippa alla dom här sakerna man "måste" göra.... blä blä blä

Jag har inte ätit något sedan lunch igår, och jag är inte ens hungrig... Det är som om kroppen bara riktar in sig på att göra en frisk så man hinner inte känna av att man är hungrig... Maten smakar ändå ingenting... det var inte mycket som var bra idag känner jag.... fy.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: