Ibland....

..så saknar jag skolan... Man glömmer som bort allt tråkigt och kommer som mest ihåg alla roliga stunder.... Kolla den här bilden till exempel... Här hade vi KUL! Det var jobbigt som fan att åka upp på det där jäkla fjället, men oj vad man kände sig duktig... Jag kom så väl ihåg hur rädd vi var när vi satt där mitt i natten i stugan och Alex och Adrian berättade historier, sen hur det började låta massa underligt överallt... Mitt uppe på ett jäkla fjäll, och vi trodde vi skulle dö och ingen skulle hitta oss ;-P Hahahah.... Och tanten där bak i rött, hon bodde där i stugan MITT UPPE på fjället alldeles ensam i 6 månader... Helt sjukt... Oftast så var hon ju ensam, det var bara när typ såna som vi kom dit, och vi var ju bara där en natt.... creeepy tant.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: