Kom och hjälp mig....

Jag ligger hemma och är sjuk som ett litet barn... Det gör så jääääävla ont i halsen, jag skulle vilja ha nåt som gör att man inte känner av att det gör ont..... Ska gå på apoteket idag och storshoppa, jag VILL inte vara sjuk... Jag tvivlar stark på att jag kommer kunna jobba imorgon, på min födelsedag och allt.... jag skulle kunna lova att mina halsmandlar är lika stora som ägg... PAIN!!!!!

Skulle boka flygbiljett till sthlm igår inför usa resan, hittade en svinbillig för 326:- dit och lika mycket hem.. Så sammanlagt går det på 670:- typ... Det var det billigaste jag hittat nån gång... ever.... KUL :)

Nä, nu ska jag se om det finns nå medecin här hemma.... bläää

Kommentarer
Postat av: Emma

För att lindra halsonta så tycker jag personligen att strepsils är det bästa, finns på apoteket med massa olika smaker. :) Krya på dig. :)

2009-03-10 @ 12:36:14 / URL: http://peersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: