Måndag igen då

Ihelgen har jag varit hemma i stensele. Alltid lika skönt.. Man liksom laddar upp batterierna. Ville dock vara hemma längre, men jag jobbar ju idag så det var bara att åka tillbaka... Känns samtidigt konstigt att vara hemma.. Känns som hela storuman var tyst.........

Idag börjar vårat nya schema på ica.. Det suger ju som sagt, och jag hatar det rent ut sagt... Men vad gör man? Det är bara att bita ihop och jobba... Det har faktist fått mig att fundera på livet, och det blir nog nåfot annat till hösten.. Vad, vet jag inte riktigt men absolut att det blir förändring... punkt slut!

Jag börjar halv ett, slutar halv fem idag... vilket pass va??? Och så är det hela veckan..... suck suck.... Så jag ska nog en sväng på stan och göra lite ärenden snart.. sen är det bara att svida om och åka på jobbet....

Kommentarer
Postat av: Vicky

Kolla in den här sidan: http://www.arbetsformedlingen.se/go.aspx?c=150028

En av tjejerna på förfesten i lördags skulle söka på den här KY utbildningen. Är i Sthlm, och man får CSN...! :-D

2009-03-02 @ 12:43:17
Postat av: Vicky

Eller jag mena här http://www.sterik.nu/

Klicka på VUX KY-->Hudvård.

Låter det inte bra???? jaaaaaaaaa

2009-03-02 @ 12:45:13
Postat av: Vicky

Kvalificerad yrkesutbildning med inriktning Hudvård

Anordnare

Stockholms stad

Box 22049

10422 Stockholm





E-post: [email protected]...





Undervisningsplats

Stockholm

Stockholm

Sverige



Information om utbildningstillfället

Skolform: Kvalificerad yrkesutbildning

Omfattning: 80 hp

Start: 2009-08-01

Studieform: 100%

Distans: Nej

Ansökan: Kontakta utbildningsanordnaren

2009-03-02 @ 12:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: