Rosa inköp!! :-)

Jag har införskaffat mig en mp3... en ipod shuffle.. Perfekt storlek och färgen är ju helt klockren.. Det skriker IDA om den så varje gång jag ska lyssna på musik så tänker jag på ida :-) Och så har jag faktist varit och tränat idag. Jag och Emma.. Jag tog det ganska lugnt med tanke på att jag just varit sjuk och så är man ju inte världens starkaste heller.. Det var år och dagar sedan jag tränade känns det som.... Men ihelgen ska Totto få hjälpa mig sätta ihop ett shema som jag kan köra... för totto är duktig :-D

Sen har jag ju köpt en ny tele.. Min dog ju som sagt så jag hittade en billigt... Får bara se hur länge den här håller, men jag ska vara rädd om den här :-)

Ida, nu har jag ingen mikrofon längre, så nu kan jag inte prata med dig.. :-( Jag vill ju höra om hawaii!!!


så fin!! plus min nya telefon :-)


Kommentarer
Postat av: mörtberg!

Like welcome to last yearz!

2009-03-21 @ 20:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: