Urrk

Jag köpte en ny tv bänk idag.. Den var superfin! Den var i ek så det matchar soffbordet också :) Det är alltid lika kul när man hittar fina grejjer billigt på blocket.... Satt och kikade på barbord också.. Är sugen på att ha ett sånt istället för det vanliga jag har nu... Men det är som vanligt med mig... In och ut.. Grejjer stannar inte länge hos mig... Jag blir så fort less!!!! Tänk om man ibland inte brydde sig... kunde blunda för saker... nope, inte jag.... :-)

Just nu så knaprar jag bafucin, zox, och nässpray.. Köpte otrivin menthol.. Den gjorde ONT i näsan, kändes som hela näsan frättes bort. Fy, nästa gång köper jag nog vanlig... Jag gruvar mig för nästa gång jag ska använda.... huhuuuuuu

Tillbaka till desperate....:) hhmhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: