Favoritrum

Mitt kök är numera mitt favoritrum nummer ett... Jag kan inte sluta titta på allt, för det blev så fint! Fondtapeten som jag skulle ha bytte vi till en annan i sista sekund för jag hade visst för lite av den jag egentligen skulle ha... Som tur var hade jag två andra rullar med en annan tapet, och det blev supersnyggt... JAg var lite tveksam till en början, men det blev dundersnyggt. :-) Me like!

Jag ska lägga upp bilder så ni får se.. Inte just nu dock för nu är jag ganska trött... Jag ska fixa till mina naglar, sen inte så mycket mer.. Jag var ju uppe typ halv sex imorse, eftersom vi hade inverntering klockan 6.00... Trött var bara förnamnet... Men faktist så gick tiden fort och sen var det bara hem och tapetsera.... och voila.. klartttt!!

Och hörrni, välkommen imorgon på bryggargatan 29... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: