Hjello

Ja, idag har jag varit ledig.. Det är sista lediga dagen innan resan... Det känns som att tiden kommer att gå fort.. Och sen när jag kommer hem igen så är det JUNI!! oh my god... Idag fick jag lite nagelgrejjer, men jag väntar på mer.. Sen kan jag börja göra igen.. Det är alltid så, när jag har slut på grejjer så får jag flera stycken som vill göra :-) Det bästa var i alla fall att en kund på jobbet frågade om jag kunde göra på henne.. Så kul! :-)

Skulle ha varit förbi i lgh på haga och städat lite.. Det är ju bara den här veckan och nästa kvar.. Jag har så mycket som ska hinna göras, jag vet inte hur jag ska få tiden att räcka till... Men men, den som lever får se.... Jag längtar i alla fall tills allt är bortgjort så man bara får ta det lugnt ett tag...

Ja brudar, när blir nästa fest??? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: