Home

Imorgon bitti, klockan fyra typ sa ska vi kliva upp och ta all var packning och bege oss till flygplatsen och aka HEM! Jag saknar alla dar hemma lite... Idag har det varit daligt vader, regnat och askat.. Det regnar ungefar tre-fyra ganger per ar har, och visst ar det val anda typiskt att det ska gora det den sista dagen vi var har... Hade hoppats pa sol sa man fick sola en sista gang.. LA var en liten besvikelse, det var INGEN sol alls... Tydligen sa ar juni manad bara molnigt... Det var ungefar som en sommarkvall i storuman.. Ganska kallt vill saga, och vi hade inte med oss nagra varma klader, sa vi fros ganska mycket.. Det var tur vi hade med oss varsin mysdress, kanske inte det snyggaste men gud sa skont!! :-)

Fran LA sa akte vi direkt till vegas och John.. Jag fick borja, jag som aldrig gjort det forut.. Sa han skissade lite pa ett papper, och vi kom fram till en riktigt bra tattuering..  Sen var det bara att borja! ONT gjorde det sa forbannat.. Helst i ljumsken! Men han var sa otroligt duktig, slutade precis nar man var pa vag att sla till honom ungefar :-) Sa nu maste jag aka till vegas om jag skulle vilja bygga pa den.. Ingen annan an John! :-)

Vi var ute i LA ocksa.. Det var himla kul! Latt den basta av alla kvallar! Traffade tre grabbar som alla tre hade ring pa fingret och var riktigt trevliga! Later som om dom var gamla, men det var det som var sa roligt att dom inte var det... Vi var pa en riktigt bra bar, med ett litet dansgolv men riktigt bra musik... Ja, den kvallen lever jag nog pa laange lange! :-)

Na, nu ska jag banka mig framfor teven.. Det ar Harry Potter maraton eftersom den nyaste filmen snart kommer ut... Sa vi ses imorgon alla mina vanner! Och Maja, jag ringer dig direkt nar jag kommer till sthlm, sa vet du nar jag ar framme! :-)

Puss pa er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Lille snor med blojan pa :)

Saknar er redan! Puss puss

2009-06-01 @ 17:55:07
Postat av: kusin L

Nice tattoo. blir själv sugen på en till

2009-06-01 @ 22:02:23
Postat av: Gina

Oj så snyggt! Måste få se senare! :)

2009-06-02 @ 18:53:27 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: