jahapp...

Da var vi tillbaka i huset efter en helg i vegas.. Fick antligen traffa Ida :) Hon, Annelie, Johan och Erik var dar, och vi hade tur och fick rummen bredvid varandra! Spelade lite och vann, inte sa mycket men det blev i alla fall plus minus noll da kvallen var over.. En gratis kvall i vegas ar val inte daligt?? ;-)

Jag blir sa arg, jag har varit sa noga med att smorja in mig nar vi ar i solen sa det kanns som om att solen aldrig tar pa.. Nu ar det bara en vecka kvar, sa det blir nog jarnet med olja nu... Man vill ju inte komma hem och vara en whitey.. :-)

 

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra om du inte är så jäkla brun så behöver jag inte känna mig som den blekfis jag är :) Hoppas resan hem går bra. Vi hörs snart :)

2009-05-27 @ 09:12:14
Postat av: Maja Li

Heej! Kul att du verkar ha kul! =) Vi har då så himmla tråkigt i umeå utan dig... buhuu... Ring när du kommer till sverige så ska vi nog kunna styra upp hämtning och givetvis en lunch! =) PUSS OCH KRAM

2009-05-27 @ 11:27:55
Postat av: Karin

Välkommen hem vicky o kicki.

2009-05-29 @ 20:26:51
Postat av: Anonym

hälsa Emma jätte mycket!! från Hompen

2009-05-30 @ 16:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: