Måndag

Idag har vi fått nytt godis på ICA, lite provsmak... Alltid lika kul :)
Sen blev det middag med Maja på rött, standard på måndagar.... Träffade Magnus, trevligt, och fick lite tips om jobb.. Jag borde vara mer seriös på att söka jobb.. Men vill jag verkligen ha ett nytt?? Eller är det latmasken som bor i mig?? Jag tror på det sista.... I alla fall, så följde Angelica med mig hem och så fick hon nya klor :-) Sen blev det solning på suntan och katastrof med bilen... Min goffe fick sig en lång ramsa kan jag säga... Nyckeln fastnade i bildörren när jag skulle låsa, och den gick inte att få ut! Fick ringa på hjälp, men icket.. Det slutade med en trasig nyckel och att jag fick klättra in på andra sidan med reservnyckeln.... Jääääkla bil!

Sen blev det tjock som tjuvar, och nu är det sängen som gäller.. Bäddad och klar :-)
 Natti natti

Kommentarer
Postat av: Gina

Hihi tack! :) ja det kommer bli kanon! Jag längtar som en tok! Men hallå, när far du till usa, det är väl snart?

2009-05-12 @ 10:59:31 / URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

va rädd om nyckeln som är kvar ...........

2009-05-12 @ 17:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: