Närmar sig!!!

Jepp, imorgon så är jag ledig... Jonas var snäll och lät mig byta bort passet... Har SJUUKT mycket jag ska hinna med... Känns det som... Har massor med tvätt, och så ska jag skura ur lgh på haga så då är det gjort... Plus att jag ska städa ur bilen.... Men det borde jag klara på en dag... Sen packa på kvällen! Och hämta mina kläder hos Angelica och Natalie... måste hinna.... måste

Min axel pajjade ihop idag också... Satt alldeles för länge i kassa 2.. Så sista timmen gjorde det mest bara ont... Och så fick jag jobba över en halvtimma för att det var så mycket kunder och kris på folk... Men men, jag åkte förbi på haga innan jag åkte hem, och det såg bra ut... Bara förrådet kvar att tömma! aja.... david får göra det sista om jag inte skulle hinna.... faktist!

Imorse så gjorde jag naglar på kicki, jag har snart värsta kundkretsen!! Wohoo... Ska höra av mig till den här kunden som ville ha naglar, men det blir när jag kommer hem... Nä, men hon skulle ge mitt nummer till några som hon kände.. Det bådar gott.... Stureplan nästa, eller hur var det?? ;-)

Nä, sängen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: