Seg

Usch så dåligt jag mått idag... Det var först klockan sex som jag kom upp ur soffan, körde till världens bästa Maja och fick middag.. Inflyttningsfesten blev lyckad igår, god middag och trevligt folk!! Sen blev det rex för hela slanten, och jag träffade mycket roligt folk... Det var nog länge sedan jag hade så kul.. Mina vänner är ju guld värda... även om jag kanske är dålig på att tala om det för dom så hoppas jag dom vet det ändå :) Ni känner ju mig och vet varför.. :) Jag fick världens finaste sms av Gina som värmde väldigt... Tack!

Men men, lgh är städad så det känns skönt.. Det var som ett litet bombnedslag här imorse... Och imorgon måste jag kliva upp och fixa en massa olika papper på stan.. och jag börjar halv ett, så nu ska jag krypa till kojs... Deklarationen är gjord också.. pluspoäng till mig :-)

over and out

(En liten sneakpeak på mitt kök som utlovat)

 

Kommentarer
Postat av: Vicky

Vilken total makeover....jättefint :)

2009-05-04 @ 17:06:14
Postat av: Gina

Ja det var fasen skittråkigt.. :/ Men det är bara att söka vidare!

2009-05-04 @ 18:56:30 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: