Äntligen Söndag

Ja, helgen har väl varit sådär... Jag är halv less på att jobba, men nu är det ju BARA en helg kvar innan jag får vara ledig en helg igen... Jag startade ju lördagen med att försova mig rejält. Inte så lyckat, men det löste sig bra ändå, butiken var öppen klockan nio så det var ju tur :-) Men det är ingen hit att försova sig, man får hjärtat upp i halsen bokstavligen.. usch!

Igår så hade jag myskväll med mig själv.. Jag såg körslaget, och sen efter att Amy hade åkt (vilket sög, hon var ju BRA) så slog jag igång filmen "Up".. Den var skitbra.. Jag gillar animerade filmer.. Tänk om sånna filmer hade funnits när jag var liten.. Grymt..

Jag är rå nöjd med min telefon, jag kan inte sluta plippa på den.. Det är skönt med touchscreen :-) Wihii

Nu ska jag åka till Elisabeth och Mange och se public enemies.. hade HOJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: