MY SISTER KEEPER

Det är den bästa filmen jag sett sen länge! Jag skulle göra allt och extra allt för att rädda mina systrar. Jag är sjukt blödig när det kommer till sådana här filmer! Jag gråter floder och hoppas jag aldrig behöver sitta i den situationen! Jag älskar mina systrar till månen och tillbaka, och det är när man ser sånt här som man tänker efter...

Tidigare ikväll var jag Sandra och Robin på bio. Vi såg Michael Jackson - this is it! Den var riktigt grym, Michael är något i hästväg och jag önskar att jag fick se honom live. Jag tror inte på alla rykten som skapats om honom, jag tror det är elaka tungor som ville honom illa. Han är min idol och det kommer aldrig finnas någon lika grym som honom. Det är helt sjukt vad han hade begåvats med för röst! Han är musik, så definerar jag honom! The King of POP!

Annars så har jag jobbat färdigt den tredje helgen i rad, och nu är det bara fyra dagar kvar av jobb innan jag får helgledigt, från torsdag till måndag.. Jag längtar! Min toalett har rivits, så jag lever numer i byggdamm och ingen toalett eller dusch. Men jag är glad det blir renoverat till slut, en fräsch toalett gör livet roligare.. :-)

Idag var jag lite djup.. :-)
Nu ska jag borsta gaddarna och sen krypa isäng.. Jobbar 8.30 - 12.30 imorgon, sen ska vi iväg och köpa kakel och klinker till toaletten! Wihooo


my sisters keeper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: