And here we go

Ja, igår så anmälde jag min lägenhet till miljöskyddet på kommunen.. Det känns som jag har startat ett litet krig mot min hyresvärd, för jag tror ju inte han kommer att bli nöjd! Men när det inte händer något från hans sida, och möglet på toan är kvar och jag blir sjuk av det så blir det så här.. Så vi får se vart det här går... Nu är det satt i rullning i alla fall.... spännande!!

Är fortfarande inte helt frisk och det suger.. Jag vill åka och träna, men det går ju inte när jag hostar som en gammal tant och snorar en massa... Nu är jag LESS på att vara sjuk.... Jobbar helg igen den här helgen.. Tog på mig extra så jag kommer jobba tre helger i rad.. Detta blir det andra.. Så nästa helg är också uppbokad... Hoppas det kommer kännas i plånboken bara, annars blir jag deprimerad! :)

Imorgon är jag i alla fall ledig, och jag ska nog på stan en sväng.. Måste låsa upp min telefon, för vicky ska ha tillbaka sin som jag lånade av henne.. Så jag måste gå och låsa upp den... Jobbigt!!!! Så jag ska gå och fika lite frukost nu sen ska jag åka och fixa ett vadderat kuvert som jag kan skicka den där förbaskade telefonen i...

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: