Brand new

Kom tillbaka till umeå igårkväll, och direkt blir jag snuvig??? Nu är det allvar med min toa...Ringde just hyresvärden, och förhoppningsvis i slutet på veckan får jag veta hur det ska gå....grrrrr

Vi såg johan falk igårkväll, jag tycker den sög.. Fruktansvärt långtråkigt och seeeg, nä, jag vill inte se tvåan, det orkar jag inte.... Efter jobbet ska jag ut på ersboda på äventyr, sen ska jag hem och käka och svida om och så fara på spinning klockan sex! Om jag hinner allt, men det tror jag :)

Har bunkrat upp hela frysen med mat och tunnbröd så nu behöver jag inte oroa mig om mat i alla fall.. Snart måste jag åka på jobbet också.. Första dagen idag, 4 timmars kassapass, jag längtar INTE! Nä, nu ska jag nog börja göra mig iordning!!

Hadeee


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt att du också ska på spinningen! :)

2009-10-05 @ 15:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: