Pappa

Idag har pappa varit här! :) Han kom och väckte oss imorse klockan halv nio typ, så vi fikade frukost sen fixade vi lite med bilarna.. Har köpt mammas gamla saab, det känns huuur skönt som helst! Nu har jag en bra fungerande bil som jag inte behöver oroa mig om den ska starta eller inte... Det är kula på den också, så jag kan dra släp, det vill säga att jag kan åka på ikea när jag vill :) Och fram för allt så kan jag köra vart som helst.. Jag kan köra till skåne om jag vill.. Det gick inte med golfen, om man inte ville vibrera sönder på vägen dit alltså :) Det enda jag skulle vilja fixa på den är högtalarna, för dom är sprängda... Så man kan inte lyssna på musik.. Litet minus!

Idag har jag inhandlat ett nytt tangentbord och mus till datorn.. Blev less på alla kablar hit och dit så jag köpte en trådlöst.. Skönt!! Sen blev det en sväng på myrorna, hittade en ny bok! Sen har vi ätit bageri fika och sen åkte pappa hem. Har just sett ett avsnitt av brothers and sisters, det är ju så förbannat bra.. Det klår nästan greys tror jag! Nä, nu ska jag ladda upp chipsskålen och bänka mig framför teven, för nu börjar ju idol!!!! :)

Ha en bra fredagskväll! :)


Kommentarer
Postat av: Ida B

Men, men... Vad händer med goffen då? Du måste fan ha den i sommar då vi bilar hem på storumandagarna. :) För den färden är ett MÅSTE

2009-10-11 @ 12:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: