Sjuk igen

Jag är livrädd att jag kan ha fått svininfluensan! Jag har fruktansvärt ont i kroppen och tokhög feber, och det gör ont i lungorna.. Sen är jag förkyld också... Jag hoppas på det bästa.. har knaprat alvedon och ipren hela dagen och ligger i soffan och ser film.. Igårkväll så kändes det som om hjärtat skulle hoppa ut kroppen ungefär, och de har det gjort hela natten... dunk dunk dunk dunk dunk dunk... Har inte sovit många timmar inatt.. SUCK!!

Sen kommer nog Jonathan hit, han skulle fixa middag åt mig :) Det är tur jag har honom!

Jag har inte ätit nåt idag än.. Så fort jag tänker på mat så blir jag illamående.. Men jag ska nog äta en filtallrik.. Det är bra bakterier i det :) Sen blir det väl att slå på nästa film..

over and out


Kommentarer
Postat av: Maja Li

Stackars sig! Säg till om du ser nån bra film...

2009-10-23 @ 16:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: