God morgon!

Jag har nyss vaknat, är riktigt trött... Kunde inte somna igår.. :( Jag tog penicillin just innan jag gick och la mig, och det var det värsta jag kunde göra.. Jag kände hela insidan på magen om jag så säger, och det var fruktansvärt obekvämt i halsen.. Kan inte säga att det gjorde ont, men jag kände att pillren verkade.. Det var som att jag kände halsmandlarna längst bak i halsen och varje gång jag svalde så kändes det som att jag skulle svälja dom... Uhhh, obehagligt.. Jag vågade inte somna, kunde inte heller för den delen....Nä, ska inte göra om samma misstag ikväll...

Annars så ska jag hiva i mig lite frukost nu, lite fil och flingor och hoppas att det är som silke för halsen :-) Sen kanske det blir en film.. Fast jag är sugen på att prova min nya symaskin!!! I första gossip avsnittet i säsong 3 så hade Serena på sig en sjukt snygg orange klänning, DEN vill jag sy, fast kortare modell... Hittar bara ingen bild på den... :/

Nä, frulletajm

ps. ett till jobb sökt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: