Hello you

Idag packar jag för fullt.. Ska fara och tvätta en klänning hos syrran, hoppas bara den krymper lite, den är lite uttänjd just nu.. :/ Ska träffa pappa en sväng, han är nämligen här istan och dolar på.. Mamma kommer också ikväll tydligen, så då hinner jag träffa henne också :-) Snart så kommer väl Ida hit, hos ska hänga med mig en stund.. Jag har ju åkt på ögontinflammation och ögondropparna är slut så jag ska på apoteket en sväng också.. Har en massa småsaker som jag ska göra under dagen, bara flänga hit och dit... phuuu

Alltså, jag har ju problem när jag ska packa och åka någonstans. Jag packar FÖR mycket.. Just nu ligger det 4 par skor i väskan.. jag ska vara borta EN vecka... Packar jag för lite så vet jag att jag kommer att ångra mig där... hmm, ibland är det jobbigt att vara tjej :-P

Nä, nu ska jag duscha och peela hela kroppen! :-) har köpt vax för första gången i mitt liv som jag ska prova... Ajjjooo hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: