inflyttningsfest

I fredags så kom lillvickan och totto.. Så vi har mysat hela helgen! :) Igår så gick vi på stan, vickan hittade skor och jag hittade ingenting, en ögonskugga fick följa med hem, men inget mer. Sen for vi till bettan och jag gjorde snittar och fixade det sista inför festen. Sen var det bara hem och duscha och sen kom Linnea, Patrik och Angelica över, sen gick vi tillsammans dit. Det var trevligt, och det var mycket folk som kom. Jag jonathan vickan och totto, drog en avstickare och tittade förbi hos jonathans kusin på ålidhem som också hade inflyttningsfest, men där var det proppfullt med fulla studenter så vi drog ganska snabbt igen...

Usch, vad trögt det gick att skriva idag.. jag måste tänka på varje ord jag skriver.. Annars brukar det bara flyga ur bokstäver... Nä, nu ska vi klä på oss och vandra bort till Elisabeth och Mange. Jag vickan och bettan ska ut och rida, sen blir det middag innan alla ska dra sig hemåt..Mamma och pappa till stensele och V&T till v-ås..  Det är inte ofta vi ses hela familjen, så det är mysigt! :) i like it!

Jag vill ha mina glasögon NU!




Kommentarer
Postat av: Fanny

Så tjusiga snittar! ;)

2009-09-21 @ 12:04:12 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: