Ny design

Japp, nu är det nytt här på bloggen... Hade tråkigt idag så då fick det blir nytt... Och jag tycker det blev bra.. Funderar på att sätta in mitt namn i headern, så alla vet att dom kommit till mig... Det står ju som ingenstans annars... Fast det är ganska snyggt som det är nu också... enkelt...

Jobbade med Angelica ikväll.. Det gick bra, men jag har fruktansvärt ont mellan skulderbladen.. Det liksom strålar ut i hela kroppen, äver när jag bara sitter stilla.. är det bra eller???

Och nu till det värsta på hela dagen! Jag hatar min bil numera! Den har rullat sin sista mil tror jag.. För just nu står den kvar på ica.. Först och främst, det är kallt ute!!! Satt mig i bilen och försökte starta, tror ni den starta, NEJ... Så jag satt där och försökte och försökte.. Men icket... Jonathan jobbar natt ute i obbola, hans tvilling också, den andra brodern låg och sov tror jag för han svarade inte, Ida vet jag låg och sov så hon provade jag inte ens, Micke & Maja svarade inte.. Den enda som svarade var Elisabeth, men hon "ville" inte, så där satt jag... Ska komma ihåg det nästa gång.... Halv tolv och där satt jag i bilen, KALLT, och visste inte hur jag skulle ta mig hem.... Jag ville ingefär bara bränna upp bilen... Sen kom jag på att David är ett nattdjur så jag ringde honom och, ja han svarade, och ja han kunde komma och hämta mig.. Lycka!! Jag tog mig hem efter 40 minuters väntade i en KALL och värdelös bil!!!

Längtar riktigt mycket tills nästa helg... Jag vill ha en pålitlig bil!!! :(

God natt!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Låter som du är spänd, skulle nog behöva massage. Då brukar det lätta.. :)

2009-09-25 @ 09:30:07 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Men åh. Gud så hemskt. Du skulle ringt mig och promenerat de tre minuterna hem till mig så kunde du fått varmt kaffe och kramar tills skjutsen anlände :)



Jag tycker att din header är supernice

2009-09-25 @ 10:11:46 / URL: http://angelicaogland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: