Ny vecka!

Och jag är sjuk...Är sjukt göralös... Ligger på soffan och känner mig helt ok, och så tänker jag ut något att göra men när jag ställer mig upp och går två meter så känns det som om all energi tvert tog slut, och så blir jag helt snurrig... Orkar inte göra ett jäkla dugg! Måste diska, under dom här dagarna så har det bildats ett litet berg... så jag måste..suck

Igårkväll såg jag och J "cadillac records", den var faktiskt bra! Ska nog bränna ut den och ta med den hem till pappa så får han också se den.. Tror han kommer gilla den...

Nu när jag bott framför teven och soffan, så har jag suttit och kikat runt på sänggavlar.. Jag har ju då tänkt bygga en egen, och jag hittade en bra besktivning och som ska göra efter... Ska bara ta mig och köpa material på byggmax, men jag antar att det inte blir den här veckan... Vill ju göra det NUU! Och nu när jag har en symaskin så fixar jag ju tyget runt om också! :-) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: