Torsdag

Idag skulle jag egentligen jobbar från halv ett till halv fem, som vanligt.. Men Angelica har sagt upp sig (rock on) så jag ska jobba hennes pass istället, 18-23.. Det är bra, det är bättre betalt på kvällen :) Tänk om jag också bara kunde gå och säga upp mig bara sådär.... Idag har jag faktist suttit och skickat iväg ansökningar till olika jobb.. Och inte ett enda här i stan faktist... vilken rebel jag är, hahaha.... Nä, vi får väl se hur långt jag kommer.. Det är ju faktist inte det lättaste att få jobb....

Goffen är helt slutkörd nu i alla fall.. Jag vill inte ens köra den, det är något allvarligt fel på den... Så nästa vecka åker jag hem till stensele och förhoppningsvis hämtar en ny bil :) Om allt går som jag vill det vill säga... Det ska bli skönt att åka hem också, jag längtar... :) hmmmm

Vad ska man göra idag då? hm hm hm


Kommentarer
Postat av: Gina

Börja plugga vet jag! :) Att sluta på mitt förra jobba och börja plugga är det bästa jag nånsin gjort! Kram

2009-09-24 @ 12:41:16 / URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul för dig.

2009-09-24 @ 12:51:19
Postat av: Johan

Fan va snygg bild =)

2009-09-24 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: