Trött och seeeeg

Jag vet inte vad det är, men jag är sjuuuukt seg idag... Jag vaknade in förrän halv tolv, och sen har jag bara suttit och gäspat hela dagen... Maja ringde och jag ska dit och käka middag.. Jonathan jobbar över till typ 7-8 så jag ska nog hinna träna också... FÖR igårkväll så var jag och förnyade mitt gymkort, så nu har jag ett årskort! Ska bli skönt att börja träna igen, och nu ska jag verkligen hålla igång... Inget avbrott!!

Sen till världens bästa mamma, när hon kom i fredags så hade hon med sig en present till lilla jag.. En alldeles egen symaskin har jag fått! Har ju lånat Majas nu, så hon ska få tillbaka hennes och så ska jag prova min någon dag! Ska bli riktigt spännande! :)

Hmm, jag är lite hungrig.. Ska nog göra nån snabbmat, vill ju inte va mätt när jag ska till maja... Där brukar det alltid serveras GOTT :)

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: